Sette inn midler på konto

Sette inn midler på konto

Det er enkelt og sikkert å sette inn midler på kontoen eller ta ut midler fra den. Vi aksepterer følgende metoder:

Visa/MasterCard – umiddelbar tilgang, den raskeste måten for å begynne å handle. Du kan benytte et hvilket som helst kort med Visa- eller MasterCard-logo på. Visa/MasterCard-kjøpene er fullt ut integrert via Plus500-kasseskjermbildet.
Slik setter du inn midler på kontoen din med Visa/MasterCard på en enkel og sikker måte:
→ Gå til skjermbildet til hovedplattformen
→ Klikk "Kasse"
→ Klikk "Visa/MasterCard"
→ Velg beløpet du ønsker å skyte inn, og oppgi kredittkortopplysningene
→ Klikk "Send" – etter et par sekunder kommer det opp en bekreftelse

Skrill – slik skyter du enkelt inn midler på kontoen din med Skrill:
→ Gå til skjermbildet til hovedplattformen
→ Klikk "Kasse"
→ Klikk "Skrill"
→ Velg beløpet, og oppgi e-postadressen som du registrert hos Skrill
→ Det kommer opp et nytt nettleservindu
→ Bekreft overføringen på Skrill-webområdet

Bankoverføring – når bankoverføringen er bekreftet, kan du begynne å handle (det kan ta opptil tre dager).
Slik skyter du inn midler på kontoen din via bankoverføring:
→ Gå til skjermbildet til hovedplattformen
→ Klikk "Kasse"
→ Klikk "Bankoverføring"
→ Klikk "Send meg bankopplysningene"
→ En e-post med bankopplysninger og spesifikke instruksjoner sendes til e-postadressen din
→ Følg instruksjonene i e-posten for å fullføre overføringen

PayPal - slik skyter du enkelt inn midler på kontoen din med PayPal :
→ Gå til skjermbildet til hovedplattformen
→ Klik 'Fondsforvaltning'
→ Klikk 'PayPal'
→ Velg beløpet, og oppgi dine Paypal detaljer
→ Det kommer opp et nytt nettleservindu
→ Bekreft overføringen på PayPals webområde

Vær oppmerksom på at for å overføre penger til kontoen må alle registreringsprosedyrene for kundene må være fullført (inkludert telefonbekreftelse) og gyldig dokumentasjon for åpning av konto (f.eks. legitimasjon og bosteds-verifisering) må ha blitt levert

Kontanter

Plus500 kan ikke godta kontantoverføringer.

Uttak

Vår policy er å gjøre tilbakebetalinger til en kundes opprinnelige overføringskilde, hvor enn mulig.

Vi kan også kreve at kunder sender inn ytterligere dokumentasjon for å maksimere beskyttelsen av kundenes midler, og for å kunne bekrefte eierskapet på betalingsmetoden som benyttes.