Kontobekreftelsesprosess

Hvordan oppdatere jeg mine kontoopplysninger?

Hvis du vil endre noen av de registrerte personopplysninger på din handelskonto (som vises på “Administrer kapital”/“Personlig informasjon” skjermen), vennligst kontakt oss og forklar

Les mer

Hvordan kan jeg bekrefte min betalingsmetode?

Midler som er satt inn på kontoen din må stamme fra en betalingsmåte som er i samme navn som Plus500 trading kontoinnehaveren

Les mer

Hvordan bekrefter jeg telefonnummeret mitt?

For å bekrefte telefonnummeret ditt, vennligst gå til hoved trading skjermen på Plus500 plattformen → Klikk “Meny“ → “Konto” → “Bekreft Konto”

Les mer

Hva kreves for å bekrefte kontoen min?

Kunder er pålagt å kontrollere sine kontoer for identifikasjon og sikkerhetsformål i henhold til våre kunders tilbørlige aktsomhets prosess

Les mer

Hva er et personnummer (TIN)?

Tax Identification Number (TIN) er i Norge det samme som personnummeret og brukes blant annet til skattesaker.

Les mer

Hvorfor har jeg ikke mottatt mitt adressebrekreftelses brev?

Avhengig av hvilket land du bor i, kan du være i stand til å be om at et brev for adressebekreftelse sendes til postadressen som er angitt på

Les mer

Hvorfor har jeg ikke mottatt koden for å bekrefte telefonnummeret mitt?

Pass på at du ikke inkluderer landskoden i nummeret, siden systemet automatisk ringer til landskoden i henhold til dine

Les mer
Fant du ikke noe svar på ditt spørsmål? Kontakt oss!
E-post

CFDer er komplekse instrumenter og de kommer med en høy risiko for å tape penger raskt på grunn av giringen. 80,6% av private investeringskontoer taper penger ved å handle CFDer med denne leverandøren. Du bør overveie om du førstår hvordan CFDer fungerer og om du har råd til å ta høye risikoen for å tape pengene dine.