Kontobekreftelsesprosess
Hvordan oppdaterer jeg mine kontoopplysninger?
Hvis du vil endre noen av de registrerte personopplysninger på din handelskonto (som vises på “Administrer kapital”/“Personlig informasjon” skjermen), vennligst kontakt oss og forklar årsaken til denne endringen, og gi oss relevant informasjon, f.eks Navneendringen skyldes ekteskap, eller endring av bostedsadresse . Vi vil da vurdere og etterkomme forespørselen i samsvar med våre regulatoriske krav og forpliktelser. For å kontakte oss, klikk på “Send en e-post til oss” lenken.
Hvordan kan jeg bekrefte min betalingsmetode?
Midler som er satt inn på kontoen din må stamme fra en betalingsmåte som er i samme navn som Plus500 trading kontoinnehaveren.
Derfor er vi forpliktet til å kontrollere og sikre at du er den rettmessige eieren av midlene som er satt inn på din konto. Hvis du setter inn penger med:
Hvordan bekrefter jeg telefonnummeret mitt?
For å bekrefte telefonnummeret ditt, vennligst gå til hoved trading skjermen på Plus500 plattformen → Klikk “Meny“ → “Konto” → “Bekreft Konto” → Klikk på “Bekreft” knappen på “Din telefon”-seksjon → Skriv inn nummeret ditt uten landkoden → Klikk på "Send meg en SMS" eller "Ring min telefon". Du vil motta en 3-sifret kode på telefonen, vennligst send denne inn via telefonens validerings vindu.
Hva kreves for å bekrefte kontoen min?
Kunder er pålagt å kontrollere sine kontoer for identifikasjon og sikkerhetsformål i henhold til våre kunders tilbørlige aktsomhets prosess,for eksempel verifisering av ditt navn, fødselsdato, bostedsadresse, telefonnummer, e-postadresse og betalingsmetode, etc.
For mer informasjon kan du også lese FAQ emnet “Innsending av Identifikasjonsdokumenter ”.
Hva er et personnummer (TIN)?
Tax Identification Number (TIN) er i Norge det samme som personnummeret og brukes blant annet til skattesaker.
Hvorfor har jeg ikke mottatt mitt adressebrekreftelses brev?
Avhengig av hvilket land du bor i, kan du være i stand til å be om at et brev for adressebekreftelse sendes til postadressen som er angitt på trading kontoen din. I noen land er denne tjenesten ikke støttet. For å be om dette brevet, logger du inn på Plus500 plattformen, og klikker på “Meny“ → “Konto” → “Adressebekreftelse” → “Send meg brevet”. Hvis du ikke mottar brevet innen 3 uker, bør du kontrollere riktigheten av adressen på kontoen din, og om nødvendig kontakte vår brukerstøtte. Likevel, vil du bli bedt om å gi oss et dokument (foto av en strømregning/kontoutskrift) for å bekrefte adressen din, i samsvar med våre forskrifter.
Hvorfor har jeg ikke mottatt koden for å bekrefte telefonnummeret mitt?
Pass på at du ikke inkluderer landskoden i nummeret, siden systemet automatisk ringer til landskoden i henhold til dine registreringsdetaljer (+44 for Storbritannia for eksempel). I tillegg kan forhåndsbetalte telefoner ikke bekreftes av denne prosessen.
Hvis du støter på andre problemer, ta kontakt med oss for ytterligere hjelp ved å klikke på “Send en e-post til oss” lenken.
Plus500 hevder ikke å være en offisiell akademisk institusjon som har mottatt anerkjennelse fra noe land/regjering.