Hvorfor var mitt innskudd mislykket?

  • Fullføring av kontobekreftelsesprosessen: i noen tilfeller blir inskutte midler ikke inkludert på din konto inntil enten kontobekreftelsesprosessen, eller betalingsmetode bekreftelsesprosessen er fullført. Skulle dette være tilfelle, vil du bli varslet.
  • Fullføring av innskuddsprosessen: sørg for at du har fullført hele innskuddsprosessen. For eksempel når du gjør et innskudd med PayPal/Skrill (hvis denne metoden er tilgjengelig i din region), må du fullføre overføringen via den aktuelle e-lommebokens nettside.
  • Betalingsmetode per konto: en betalingsmetode kan bare knyttes til én konto. Du vil ikk være i stand til å betale med ditt debet/kredittkort eller elektroniske lommebok, hvis det allerede er tilknyttet en annen trading konto.
  • Innskuddsbegrensning: Hvis du får en feilmelding om at du har nådd en innskuddsbegrensning eller hvis du ikke klarer å gjøre et innskudd av andre grunner, kan du kontakte oss for ytterligere informasjon ved å klikke på “Send en e-post til oss” lenken.
Fant du ikke noe svar på ditt spørsmål? Kontakt oss!
E-post

CFDer er komplekse instrumenter og de kommer med en høy risiko for å tape penger raskt på grunn av giringen. 76,4% av private investeringskontoer taper penger ved å handle CFDer med denne leverandøren. Du bør overveie om du førstår hvordan CFDer fungerer og om du har råd til å ta høye risikoen for å tape pengene dine.