Plus500 does not provide CFD services to residents of the United States. Visit our U.S. website at us.plus500.com.

Tradingakademi
Lær det viktigste ved plattformen vår og forbedre handelsferdighetene dine med våre «slik gjør du det»-videoer og annet undervisningsmateriell.

Uttak

Hvordan kan jeg ta ut penger?

For å gjøre et uttak bør du følge disse instruksjonene:
Klikk på “Saldo” → “Uttak” → Velg ønsket uttaksmetode → Fyll ut feltene og klikk på "Åpne et uttak"-knappen (på mobile enheter, kan du få tilgang til "Saldo"-skjermen fra menyknappen ).

Les mer

Kreditt/Debetkort refusjon (Selskapets politikk)

Hvis du sender midler til Pluss500 fra et kredittkort/debetkort, vil vi alltid prøve å erstatte kortet først uavhengig uttaksmetoden du har valgt ved forespørsel av tilbakebetaling. Metoden du har valgt fungerer som en sikkerhetskopi i tilfelle vi ikke kan utføre tilbakebetalingen til deposittkortet. Når dette er godkjent og sendt inn, utføres kredittkort/debetkort tilbakebetalingen før din neste månedlig gebyr/fakturadato.

Les mer

Hva er behandlings tidsrammen for hver metode?

Det tar vanligvis én arbeidsdag før vi behandler en uttaksforespørsel. Dette slik at vi kan gjennomføre våre sikkerhetsprosedyrer før vi starter utbetalingen. Tidsrammen for mottak av betalingen, er avhengig av betalingsmetode og behandlingstiden av tredjeparts avsender.
Uttaks skjermen på handelsplattform fastslår den minste utbetalingen for hver type betalingsmetode. Behandling av en forespørsel om uttak for mindre enn Minimumsbeløpet kan resultere i kostnader på kontoen din.

Les mer

Når er det nødvendig å kreve PayPal midler?

For å fullføre et PayPal uttak, hvis denne metoden er tilgjengelig i din region, kan du bli bedt om å logge inn på din PayPal-konto og kreve pengene for at de skal gjenspeiles på din PayPal-kontos balanse.

Les mer

Uttaks begrensninger

Alle uttaksmetoder har en minimums beløpsgrense, noe som kan bli funnet på uttaks skjermen på handelsplattformen.
Vår politikk, når det er mulig, er å bare betale tilbake midler til samme betalingsmetode som de stammer fra. Vær oppmerksom på at det er mulig at du må fremvise dokumentasjon som bekrefter betalingsmetoden før du kan be om utbetaling. For mer informasjon om uttak henviser vi til vår Brukeravtale.

Les mer

Uttaks status

Det tar vanligvis én arbeidsdag før vi behandler en uttaksforespørsel, og i løpet av denne tiden, vil uttaksforespørselen gå gjennom a number of stages. et antall trinn. Du kan følge statusen for uttak på:

  • Android og WebApp: “Meny” → “Verktøy“ → “Rapporter” → “Pengehistorie”
  • iOS: “Mer“ → “Konto” → “Rapporter” → “Pengehistorie”

Les mer
Fant du ikke noe svar på ditt spørsmål? Kontakt oss!

Plus500 hevder ikke å være en offisiell akademisk institusjon som har mottatt anerkjennelse fra noe land/regjering.

Sett kunnskapen din på prøve

Klar til å ta neste steg på reisen din?

Hvorfor Plus500?

Beskyttet og sikker

Dataene dine er trygge og pengene dine oppbevares på adskilte bankkontoer, i samsvar med regulatoriske krav.

Profesjonell support

Få dedikert kundeservice døgnet rundt på flere språk.

Regulert

Plus500CY Ltd er godkjent og regulert av Cyprus Securities and Exchange Commission (Lisensnr. 250/14).

Pålitelig

Plus500 Ltd er en FTSE 250 selskap som står på listen over børsnoterte selskaper i London-børsens hovedmarked.